Roy Ruesen, de rijder:
43 jaar, geboren en woonachtig in de Achterhoek. Vanaf 2000 op de motor te vinden, vanaf 2004 op het circuit en in 2014 in competitieverband begonnen bij RSZ Motorsport. Sterke punten zijn de starts en regen rijden.
Marcel Ruesen, de "crew chief":
Hij rijdt zelf alleen op de openbare weg met zijn Yamaha FJR1300, maar kijkt graag naar de mannen (en vrouwen) op de baan van MotoGP tot RSZ. Behalve "vader van" is hij ook degene die veel zaken verzorgd naast de baan zoals bandenwarmers, wielen wisselen, benzine aftappen en vullen, maar ook dat na een valpartijtje de motor weer klaar staat voor de volgende sessie. En niet te vergeten, een warme hap tussen de middag!
Suzuki GSX-R 600, het gereedschap:
Bouwjaar 2011
Chateau 380, de scheurhut.
Met een bouwjaar van 1985 niet de jongste, maar wel een prijsbewuste aankoop. Uitgerust aan een racedag beginnen is het halve werk, wat dankzij de hulp van Caravan Service Oost Nederland uitstekend lukt.
Door een zelf ingebouwd luik aan de achterzijde past de motor erin. Qua faciliteiten zijn er nog wensen, namelijk het huidige keukenblok voor een doe-het-zelf inrichting vervangen (met een koelkast op 230V en ruimte voor een magnetron) maar eigenlijk ook gewoon een iets grotere caravan voor meer opslagruimte.
Opel Vivaro 2.5 CDTI, de pakezel.
De Opel Combo hiervoor was eigenlijk niet sterk genoeg om de scheurhut met motor erin fatsoenlijk te kunnen trekken dus was er al langer een wens naar meer vermogen en dan ook gelijk maar een stapje groter te gaan. Eind 2018 is de Opel Combo met 1.4 benzine motor vervangen voor een Opel Vivaro met sterke 2.5 diesel motor. Deze word nog omgebouwd tot kampeerauto zodat er minder wegenbelasting betaald moet worden en om met 3 man naar de circuits te kunnen en ook te kunnen overnachten. Dit zal echter verspreid gebeuren maar voorlopig gaan we al een stuk comfortabeler en sneller naar de circuits toe!